Thursday, October 13, 2011

...Saya happy hari ni....

Waktu untuk SAYA,ditulis dalam ENTRY 12/10/2011..

8.o3 a.m until 8.34a.m

Drive menuju ke opis,singgah kat 1 gerai kuih kat taman, beli nasi kerabu. Menuju ke tempat & Terus pakai safety shoes kemudian masuk ke pantry utk breakfirst... Sowie terlebih 4 minit bos, Cepat-cepat turun workshop untuk daily briefing, "Safety First" haha, kemudian naik semula tangga menuju ke Engineering + Account department, seperti hari-hari biasa, dengan kerja-kerja yang sedia menunggu serta berhadapan dengan kawan-kawan dan kakak tersayang. Seronoknya saya.............

8.35a.m until 12.00a.m


Cari quotation untuk Ms. K.K.C, DO supplier kemudian turun kebawah dan naik ke atas, duduk di tempat, siapkan kerja sambil bercerita isu semasa..haha` TUT2 dah pukul 12.02p.m, LUNCH HOUR,CEPAT-CEPAT,nanti bazir masa,ngeee!!!!! Ibu Ani lokasi pilihan.

1.00p.m until 3.30p.m


Masuk ke opis sambil berpeluh tapi kenyang. Buat kerja jap, pastu my laupan ajak g "SHOPPING" kat pasaraya. Beli kelengkapan pantry kat opis. Igatkan boleh beli semua, rupanya tut-tut...haha~ save his money. Sambil membawa troli sehingga ke opis,parking depan workshop. Ala, kerja untuk bulan ini tak banyak.


3.31p.m until 5.50p.m


Saya tak tahu nk tagging walkie talkie guna no baru or hanya replace, last-last laupan bising dan last decision, tagging no baru..fuh, itu amat menyulitkan. Label printer & paint marker jadi pilihan. Bersama kawan paling best ZUZa & klakar Sof. PENAT tapi GEMBIRA. Arghh!!sakit pewot,angin coz minum tea tarik, kemuadian saya allergy, packing handbeg dan terus ke Klinik, Dr. Perempuan tu baik, tapi saya kena inject,haha terkena tulang, skitnye. Hmm, should be SYUKUR tau, Bengkak allergy makin surut, kesian tangan kiri,terasa berat. Kembali ke opis & ambil budak tecik (Mek ngoh) kemudian terus ke rumah.. Ngantok saya lepas effect ubat!!!!


6.10p.m until 7.47p.m


Malam ni dah janji dengan Mr.WKS, Zuza,Kak Syak,Mek ngoh,Erick, Mr.FBH untuk berbowling..hmmm,rehat seketika sambil merenung mata, pakai spet je nanti. Capai tuala terus mandi dan memilih untuk pakai jeans,T-shirt biru + sweater bertopi & tudung berbunga biru. Siap dan menunggu Kak Syak tersayang menjemput saya dan angoh.

8.00p.m until 1147p.m


arrive to Mesra Mall, sowie lambat 30 minit,hehe. Dengan kekuatan tangan kanan menghayun bola seberat 10kg, hebat!!!
Biar bola saya sukakan longkang, tapi saya gembira sehingga game ke-2 saya dapat juara no.2, seronok.. JOM MCD,Double Cheese Burger+ ice lamon tea. Kenyang bangat perut ini. Dah tiba masa pulang. Saya dapat MC esok coz allergy,tapi mungkin pergi kerja nanti. Hmm, thanks a lot untuk Kakak,sahabat,Teman dan semua yang gembirakan hati saya hari ini.


note:- Mereka yang gembirakan saya pada 12/10/2011 " Kak Syak, Abg Zaha, ZURAI, Angoh, Erick, Mr.WKS, Mr.FBH & Familinya..Seyes saya happy even saya tak larat hari nie~

YA ALLAH,syukur atas kebahagiaan yang Engkau berikan kepada hambamu ini.

2 comments:

umamahkinah said...

bila nk lwn bowling ngan kite lak?? hehehe

asma humaira said...

jom maen bowling gne buah nyior..ngeee~