Sunday, October 9, 2011

Kat sini saya tulis

tik.tok tik.tok....cepatnye masa berlalu sampai suatu saat saya tak sedar masa itu telah pergi dan saya telah biarkan masa-masa itu berlalu begitu sahaja...sehingga saya terfikir nk jadi sempurna itu bukan senang.....

"NAK JADI SEMPURNA ITU BUKAN SENANG"


seyes saya mengaku saya tak cantik macam mereka yang bernama wanita,
tapi saya takut untuk jadi cantik,
saya tak sempurna kerana saya tak secerdik dan pandai mereka,
tapi saya masih boleh berfikir untuk memilih jalan sempurna.

Lelaki,lemah pada kecantikan wanita,
Saya tak secantik mereka, saya tak bergaya macam mereka,
saya memilih untuk berubah menjadi natural,
terlalu ramai wanita yang begitu cantik,
jadi dia memilih untuk tinggalkan saya sekarang,
hakikatnya lelaki perlu tahu kecantikan hanya sementara.

**suatu ketika wanita akan ramai, tapi adakah kami betul-betul seorang wanita yang sempurna pada agama-NYA. Saya tak nak jadi perempuan yang lupa pada tempat asalnya.

CATATAN UNTUK DIA--->
Thanks coz tinggalkan saya kerana kamu tak mampu bimbing saya menuju ke jalan-NYA. Saya pernah menyesal terima kamu tapi hakikatnya saya lebih matang untuk berhadapan yang lain. Kamu memilih dia kerana kecantikan pada zahirnya, bukan pada agamanya. Saya pernah lupa siapa saya, saya pernah alpa dan leka dengan setiap yang berlaku di dunia remaja, saya terlalu jahil tapi saya menetapkan untuk pergi dari sisi kamu kerana saya memilih untuk mencari kecantikan hakiki, kesempurnaan sejati, dapatkan keredhaan ILahi. Saya belajar dari masa yang lalu~ Hakikatnya saya benci pada LELAKI...

WANITA ITU:
thanks a lot for da calling last moment, juga berterus terang mengatakan yang benar. Tolong ingatkan die pada agama-NYA kembali. Melihat anda begitu cantik bila di pandang, lagi cantik bila bertudung. Hiasi diri anda dalam keadaan sopan.

note:-
Banyak sangat masa yang telah saya bazirkan sebelum ini, terkadang saya benci pada diri sendiri, kerana tak pernah berhati-hati. saya mencari seorang yang boleh membawa saya menuju ke jalan-NYA. Tapi saya belum jumpa. BUNTU!!

No comments: