Sunday, October 16, 2011

...DIA RATU HATI SAYA...

dia ratu hati saya,
paling sempurna kat dunia,
sayang sangat kat dia.
kalau saya sakit dia selalu susah hati,
padahal sakit saya hanya biasa.

Dialah ratu hati saya,
saya nak luangkan banyak masa bersamanya,
Saya nak selalu di sampingnya,
saya nak bersamanya sampai akhir hayat.

Saya dah besar,
tapi dia selalu ingatkan saya,
macam saya masih kanak-kanak,
kadang-kadang saya tersenyum sendiri,
gembira dengan perhatiannya,
dia sayang saya.

Dia tetap ratu hati saya sehingga akhir hayat,
saya sayang dia,
kan best kalau sakit dia boleh transfer kat saya,
biar saya yang tanggung kesakitan dia.
saya sayang sangat-sangat kat ratu hati saya.....


***Hari ni saya dapat MC, tapi saya dah okey dari allergy, alhamdulillah sempurna. Saya boleh bersama emak tersayang, bawa dia pergi pasar, beli makanan dan keperluan, saya yakin mak lebih selesa ke sana ke mari dengan saya coz saya masih bujang,hehe~ Untuk mak, pergilah kemana mak nak pergi, saya sanggup bawa, seyes coz sementara mak ayah ada, saya nak luangkan banyak masa dengan mereka. SAYANG SAYA HANYA UNTUK MAK & AYAH....


**Untuk MAK & AYAH<------ Sepanjang usia saya, terasa banyak sangat berdosa dengan mak ayah, kadangkala saya terlupa apa yang mak ayah suruh, banyak sangat alasan. Maafkan anak mu ini andai kata pernah mengguris hati. Terima kasih mak, terima kasih ayah kerana besarkan saya dengan sempurna..

No comments: