Wednesday, September 14, 2011

SAYA NAK PERGI KAT SINI..

Hati saya cakap, nak tengok pemandangan ni...
awak nak tau kat mana???
hmmm,kat sini, cantik sangat.....
awak nak tengok??
meh sini saya nk tunjuk....
ni lah tempat nyer---------------->
cantik sangat kan awak... kalo boleh saya nak pergi kat tempat ni., Mmm,awak nak tau tak kat mane,saya selalu berangan nak pergi kat sini tau,hehe
ala,kat tempat sejuk,ley main salji sambil tengok pemandangan yang cantik nie.....
tiap- tiap tahun saya nk pergi melancong dengan awk,tempat yang cantik dan tenang,boley hilangkan stress. tempat tu menarik, tapi sure-sure saya nk pergi dengan awk. nanti boley kite tgk pemandangan yang sama,cari ketenangan, indahkan ciptaan- NYA. tempat yang saya nk pergi mcm dlm pic ni............................
Jom kita tgk tumbuhan hijau sekali, kalau boley,kat rumah saya nanti saya nak tanam banyak pokok bunga yang cantik dan tumbuhan yang hijau-hijau. Awk nk tau kenapa saya selalu nk tgk warna hijau?? sebab bila tgk tumbuhan saya jadi segar, tenang sangat- sangat...seyes saya cakap... tengok decoration macam ni pon da cantik sangat-------------------->
MY FUTURE HOUSE
saya selalu fikir dan berangan tentang future house,juz wanna simple but looking nice, xpayah la besar- besar sangat nanti penat nak ulang alik cari awak. boley ke awak hadiahkan untuk saya suatu hari nanti??haha, tak terlampaukah saya hanya untuk dijadikan tempat persinggahan kita kat dunia ni, even kecik tapi saya nk jadi seperti "the palace of the golden garden".. awak boleh design kan hanya untuk saya sorang?? ahakzz, seronok nyer angan- angankan, macam macam kita boleh impikan.. Awak, boley tak angan- angan saya jadi kenyataan?? boley ke saya dapat semua ni?? Awak akan muncul depan saya & tunaikan segala hasrat saya? impian saya seorang, bukan 2,3 & 4?? MUNGKIN?? "Dreaming for a few moment"..fuh, seronok sangat......
tapikan saya hanya berangan sebab awak belum wujud dalam hati saya, awak tak ada kat depan saya, saya tak kenal awak siapa, awak belum muncul dalam hidup saya, saya nak bersendirian untuk seketika, AWAK misteri buat saya sekarang, sebab saya tak nak terima sapa- sapa untuk seketika waktu, saya tak nak pilih & buat keputusan coz saya belum sedia, boleykah awak menunggu saya. Sampay suatu hari nanti bila pintu hati saya terbuka, saya akan mencari & terima AWAK, awak la insan yang dipilih oleh ALLAH supaya saling melengkapi kehidupan saya kat dunia ni ini, INSAN yang akan bersama saya adalah AWAK.. AWAK kena tunggu saya, saya akan jumpa awak nanti bila tiba masanya......... itulah AWAK di samping saya, bawak la saya untuk menuju ke JALAN-NYA, membina kebahagiaan di dunia dan menjemput saya supaya berada di istana yang indah kat AKHIRAT kelak................................................................

No comments: