Monday, September 12, 2011

Bila saya kata,saya GEMBIRA....

hari ni saya hepi cuz tak banyak kerja,da la makan free, "open opis" al-maklum la raya,haha. Siap main gurau ngan geng-geng lagi. sonok ade kak ira, za, kak jan, miter wong hui lee n yang laen.. Hmm,sonok ea, siap la esok kje bertimbun2, walawe..
MEH SAYA CITER CIKIT SAL OTAI OPIS!!! jangan marah ye ANDA. .
1) KAK IRA (PALING BEST)kakak yg paling spoting,umur 26thn tp perangai mcm gile2 remaja, B.O.D yang sama pada tarikh 6 nov cume tahun yang berbeza, tapi kami banyak persamaan, kalo nk share cerita pon merujuk kepada --->KAK IRA, hehe. klakar, bile boring saling menyakat.
2)ZA..bukan nama sebenar..berumur 26thn tapi macam 22thn, pekerja yang sesat dari company laen yang telah berkhidmat kat opis ni tak sampay sebulan tapi keriuhan nyer manggamit suasana, hari-hari ceria, ley tahan gak kelakar nyer. Ley masyuk r...hehe
3) KAK JAN.. berumur 28thn "maybe", walau ade ank sorang tp tetap remaja,fuh comey...baru join the club tak sampay 2 bulan,hehe. Orang nyer klakar gak, bile bersama kami, hmmm siap r, sumer macam kanak-kanak rebina..kakaka
4) MITER WONG.. 40-an, bos yang paling best kat dunia,klakar, rilex jew walau kerja bertimbun-timbun, suke cari saya bila nk siapkan kerja die sampay kerja saya tertangguh, ape2 pon die selalu cakap "that's normal" haha.. sepanjang kerja dengan die, xpenah marah saya,harap2 tak akn pernah marah,hehe.. prihatin terhadap anak buah termasuk saya. Hey,seronok kan dapat bos macam die tapi kadang-kadang bila bertanya,kne atur soklan baik2, nanti anda akan menjadi something wrong..
5) HUI LEE (my lauser) hehe.. berumur 24thn, mude lagi tu..kalo nk cakap bahasa cina cari die, translater terbagus,hehe~ boley masuk group jugak, spoting jgk..best2!!
Anyway, thanz kalian coz ceriakan hari2 saya di opis kadang-kadang saya teramat tension...walau pon stress tapi anda semua buat saya tersenyum. memang best la, kalian memang terbaik dari ladang. kalian, esok kiter sambung BURGUMBIRA lagi yeah...
p/s: pakwe not on my mind sikalang, ea menyampah,serabut,benci,geram,sumer ade.. so lagi bahagia begini kan KAK IRA...hehe

No comments: