Tuesday, September 13, 2011

Jangan Ganggu Saya!!!

Hey kamo,tau tak BENCI nyer saya bile kamo muncul lagi..
Hey kamo, tau tak betapa MELUAT nyer hati saya bila kamo makin menggangu saya..
MENYAMPAH nyer saya!!

HEY KAMO,TAU TAK DULU???
kamo sakitkan hati saya, dengan selamber tanpa rasa bersalah, nada yang biasa tanpa rasa kesal. kamo itu ada hati tak de perasaan. bila jauh,penat nyer saya pikir pasal kamo, tapi akhir nyer kamo tetap pergi jauh, bersama seseorg..

HEY KAMO,TAU TAK KELMARIN??
saya bekerja kuat utk lepaskan kamo pergi dari hidup saya. Hati saya sendiri lagi. berusaha untuk aturkan segalanya agar masa saya takkan ada untuk mengingati kamo. itu terlalu penat bagi saya,tapi saya tetap berusaha. Jelas sekali hidup saya ketika itu merumitkan. hanya kerana KAMO!!

HEY KAMO, TAU TAK SEKARANG??
tak ada kamo itu lbh baik bagi saya. Makin saya gembira dengan hari-hari saya. saya berjalan dengan ceria tanpa menoleh belakang. Saya pasti hati saya lebih lapang sekarang tanpa perlu pikir kamo. terasa saya kini bebas tanpa kamo, saya tak perlu pikir hati kamo sehingga buat hati saya sakit lagi. Saya hebatkan coz dapat lupakan kamo. saya paling bahagia sekarang, sebab saya bukan untuk kamo. saya juga benci pada kamo, maaf saya tak boleh pikir kamo lagi coz hati saya sudah jadi batu..

HEY KAMO, TAU TAK AKAN DATANG??
Kamo tak perlu cari saya, sebab masa itu saya suda bahagia. kamo tak perlu datang dalam hidup saya coz kamo dah tak berguna untuk hari-hari saya. Ada kamo itu menyusahkan bagi saya,tolong sedar bahawa kamo tak beri kebahagiaan pada saya. jangan cari saya jika kamo tak bahagia coz itu bukan urusan saya. saya nak kamo tau sekarang dan seterusnya, saya tak kenal kamo, sebab kamo suda mati dalam hidup saya.
tak mungkin hidup kembali...

HEY KAMO, KENA TAU SUMER TU!!!!


p/s: tolong jangan muncul kat screen handphone saya lagi, KAMO itu HANTU yang mengerikan............

No comments: