Wednesday, September 14, 2011

BerFiKiR sEjEnak

** saya tak dapat tido, mcm-mcm bermain dalam hati saya...
terlihat satu demi satu picture,
Bila lihat kata-kata itu,,saya sedar bahawa masih boleh berdiri dengan kaki sendiri.. YA ALLAH seharusnya saya bersyukur dengan nikmat-MU. Jadikan saya sebaik-baik insan di dunia YA RABBI.. ampuni segala dosa semalam, masih sempatkah untuk saya menjadi sebaik-baik insan... dekatkan hati saya kepada PENCIPTA agar tidak terpesong dengan permainan dunia. setitis ujian-MU membawa sejuta keindahan yang ENGKAU berikan. YA ALLAH, lindungi saya dari hati-hati yang hitam,kerana ia boleh merosakkan.
YA ALLAH, peliharakanlah akhlakku,kuatkan iman ku,tabahkan hatiku untuk menuju ke jalanMU, jauhkanlah diriku dari segala kemungkaran-MU ya RABBI. jadikanlah diriku perhiasan yang paling berharga di dunia ini. YA TUHAN, dekatkan diriku pada agama yang satu.............

No comments: