Friday, November 4, 2016

Assalamualaikum w.b.t....

Lama saya tak dengar khabar awak, sihatkah awak? macam mana keadaan awak? macam mana hari-hari awak? kehidupan awak? awak masih ingat saya? tapi mungkin saya dah tak wujud lagi dalam hari-hari awak.. Semoga jumpa pengganti yang lebih baik dari diri ini...

Nasihat agama dari awak, ceramah free dari awak semua masih di simpan rapi, kalau sakit mesti nak cari awak, pasti terasa kurang sakitnya bila awak ada.. Jam masih di tangan kanan ni, kata awak sunnah elok dipakai kanan, purse hari jadi masih saya pakai, semoga setiap hari saya guna boleh pahala untuk awak, terima kasih dan amat saya hargai, hanya Allah mampu membalas jasa baik awak...

Tapi masa dah berlalu pergi, dah jauh membawa diri, yang ada cuma Allah di sisi, sakit saya serahkan padaNYA, yang pasti tiada yang kekal melainkan cinta Ilahi, mencari redha hakiki...

kita jumpa kerana Allah,
kita berpisah pun kerana Allah....

yang berlalu saya jadikan kenangan, yang akan datang jadikan harapan,
saya kembali tersenyum bila Allah sebaik-baik pengharapan,
doa untuk awak sentiasa dititip semoga bahagia dunia akhirat...

awak jaga diri, jaga kesihatan,
jagalah kedua ibubapa,
takdir kita sampai di sini,
doa jangan pernah putus,
bukan salah siapa,
cuma mungkin masih ada secebis pengharapan,
kita hanya mampu merancang dan tetapi Allah sebaik-baik perancang.....

Awak baik, tersangat baik, tapi ini takdir kita,
semoga awak berbahagia,
sentiasa dalam lindungan dan kasih sayangNYA yang Maha Berkuasa,
saya masih dengan diri saya,
berusaha menjadi bidadari,
disisi Pencipta dan bukan pada siapa-siapa....


salam ingtan sentiasa didalam doa,
last but not least...