Tuesday, November 1, 2016

Ahlan wa sahlan November

Bismillahirrahmanirrahim.....

NOVEMBER

semoga permulaan bulan yang baik utk diri ini, 
indah di kedinginan hujan, musimnya telah tiba, 
semoga sejuk ini dapat menyejukkan hatiku, melembutkan jiwaku,
membawa aku jauh dari dunia yang sia-sia,
senyumku tatkala aku rindu,
rindulah kepada Pencipta Hakiki,
DIA lebih mengetahui..
aku mohon semoga semakin bertambah hari, semakin aku lebih dekat pada ALLAH,
MasyaAllah, ketenangan hanya ada bila hati selalu mengingatiNYA,
Ya ALLAH, andai dunia ni akan merosakkan hatiku,
aku rela tinggalkan dunia untuk mengejar nikmat hakiki,
ku mohon jauhkanlah aku dari segala tipu helah dunia,
ku mohon sentiasa dalam lindungan & dakapanMU Ya RABB,..

NOVEMBER

Ya ALLAH,
aku mohon, mohon hidup hanya keranaMU,
aku mohon matikan aku ketika aku bersujud menyembahMU,
aku mohon bahagiakan aku di syurgaMU,
aku mohon, makbulkan segala keinginanku yg tertangguh di dunia yg sementara..
Ya ALLAH,
tetapkanlah imanku, kuatkanlah jiwaku, sentiasa dekatkan aku padaMU,
Istiqomah dalam beribadah kepadaMU,
ku tinggalkan dunia utk mengejar akhirat...


   Ya Allahu Biha Ya Allahu Biha Ya Allahu bi husnil Khatimah