Saturday, February 4, 2012

SaYa tAk SEmPurNa

Untuk org yang dekat dengan saya:-
                 teguran anda perlu bersopan santun cikit, terkesan di hati tau, tau la saya tak sempurna tapi     
                                             check dulu sebelum berkata-kata....
                     ......"da solat asar  ke belum? tgk kat fb bukan main lagi ayat-ayat agama".....
   "maaf cik kak, saya dah selesaikannya sebentar tadi, tak perlu bagitahu anda coz itu perkara wajib kan3"..  
                                                      Sendiri mau ingat la...iskh3

Kalau dulu memang tak di nafikan saya memang jahil giler, bab solat pon berlubang- lubang, nak solat pon liat tahap dewa,  tapi Alhamdulillah ALLAH masih beri peluang untuk saya berubah.... Seyes saya cuba untuk berubah ke arah yang lebih baik.... Disaat ke arah perubahan tu byk sangat ujian, tapi saya nak tempoh ujian tu dengan tenang, bukan dalam keadaan berapi....tolong saya bukan perli saya...

                                     SORIEEEEE.......
hati  saya cepat melenting, tak suka berada dlm kumpulan yang ramai takut-takut terdengar cerita pulak, memang sensitif giler uh skarang, mereka suda sedia maklum okey..

SEYESSSSS SAYA TAK SEMPURNA--------> SO tolong saya menyempurnakan hari- hari saya supaya jadi sempurna.. Ingatkan saya tentang agama ALLAH 24jam yep cik kak n semua, at least saya cuba utk dekat ngn agama tau.... THANKs A Lot ^L^

No comments: