Friday, January 8, 2016

TARGET

Bismillahirahmanirrahim....


8 Jan 2016
Bersamaan umur 26thn 2bln 2hari
My list till end of this year
- Upgrade iman ( ALLAH with us)
- Andai jodoh, nak tamatkan zaman bujang dgn cpt, tp perancangan ALLAH blh baik
- Simpanan more than what I have now
- Buka bisnes yg boleh mendatangkan manfaat utk orang lain Lillahi Taala, in shaa ALLAH
semoga ALLAH permudahkan urusan hambanya..
- Tak sehebat Dato Alif Syukri, Dato Vida or Rita pon tak apa, tapi Syria & Palestin
 jadi sasaran pembangkit semangatku

Bertahanlah wahai sayangku, syurga ALLAH lebih indah drp nikmat dunia. Ya ALLAH, permudahkanlah di setiap langkahku...


2 gambar ni aku snap dlm video utk pembakar semangatku, 
buka bisnes, tak apa klo di ejek, nak berjaya itu aku,
bantu ank2 Syria & Palestin semana yang mampu!!
Ya Rabbi, biar gambar ini berbicara denganku, 
INGATKAN AKU
INGATKAN AKU
INGATKAN AKU