Saturday, March 3, 2012





BILA HATI MEMBERONTAK!!!!

Terkadang macam kanak-kanak + perlu di jaga hatinya 
supaya sentiasa gembira + tak perlu memarahi kerana akan 
hilang mood yang okey + benci persekitaran yang di penuhi 
sesuatu yang pelik + jangan berbicara keburukan orang boleh tak!!! 
+ perlu sedar manusia itu tak sempurna + jangan menilai org 
secara -ve sebelum mengnali terlebih dulu, PERINGATAN.. +  bersendirian itu kan lebih elok
 + tau la saya tak cantekk + untuk saya,
 jangan hiraukan apa yang sedang berlaku + pekak telinga butakan mata
 + walau ada semua tapi tetap sunyi + saya tak nak dengar 
keburukan semua sebab saya tau saya tetap tak sempurna.....

apa nak jadi dengan saya???
#@*$%^&%celaru & sentiasa keliru &^%%#@#

" perkara yang paling sukar dalam hidup adalah membuat keputusan" 
trust me!!

2 comments:

umamahkinah said...

nape ni kak... hehehe
kputusan ape tuu?
doalah pada Dia.. insyaAllah sng nak buat kputusan dn yg lbih baik akn tiba selepas itu.. :)

asma humaira said...

thanks adiq cayunk ;-)